New Found Love

1:34 PM





You Might Also Like

22 comments

  1. yan, bawak mengucap yan...

    hahaha

    ReplyDelete
  2. tu la ni tengah mengucap banyak2 ni tengok harga dia

    ReplyDelete
  3. ugh. *berpeluh*

    memang kurus kering la kau kalau nak berjimat makan sebab nak beli benda ni =D

    http://aloneinhome.com

    ReplyDelete
  4. ish ni bakal suami la yang kena belikan

    ReplyDelete
  5. if dapat ring ni kan, tak payah duit hantaran dah kot.
    heeee

    ReplyDelete
  6. kalau dapat ring ni. tak de engagement ring pon tak pe. hantaran pon tak payah. cincin ni dah cukup dah. haha

    ReplyDelete
  7. This stuff turns me on. owyeah~

    ReplyDelete
  8. yan, kena beli 2 br cantik. jari kanan jari kiri. ;p

    ReplyDelete
  9. haha tu dah macam mami jarum dah bling2 nye. kita kena bersederhana didalam semua perkara. no?

    ReplyDelete
  10. sgt lawa yan...
    da la tifanny. hehe
    btw, kalo knal mana2 ank datuk yg single, passing number timah ok? lol! =p

    ReplyDelete
  11. anak datuk? datuk apa nak? cakap je. lol

    ReplyDelete
  12. u nak belikan ke??
    mahuuuu!

    *angkat tangan*

    ReplyDelete
  13. haha.
    wait till I've bought 10 for farah then maybe I'll consider that as gift for frens.

    ReplyDelete
  14. adoi sepuloh? satu jari satu cincin ke apa?

    ReplyDelete
  15. cantik sampai pengsan or mahal sampai pengsan? lol

    ReplyDelete