Little Boxes

2:12 AM




I was searching for a ruler in the boxes inside my room, but instead I found my old sketch book while I was at junior high school. Don’t be too impressed, those are the only sketches that look nice. Others are sucks.






Also I found my favorite story books when I was 6 or 7 years old. My mom will read those books every day for me, but I was never bored. I love the pictures inside the books.





And guess what? The books still look as good as brand new!





Ah.. I found my Digimon's and my Barbie's too! Haha. Yes, I still keep them. And my Digimon's are still working.


You Might Also Like

17 comments

  1. ko ada lagi tak? jom battle. aku ada tamagochi tapi tak jumpa kat mana

    ReplyDelete
  2. yan! you rock. igtkan u x main digimon! way to go!

    ReplyDelete
  3. haha i rasa semua budak2 zaman kita main digimon oh

    ReplyDelete
  4. woow! jom battle.
    dari dulu kite teringin koot nak digimon.
    tapi tak pernah dapat ponn!
    barbie kita dah hancus ke lebur koot :P

    ReplyDelete
  5. haha sekarang ada lagi digimon kalau awak nak beli mirah, yang lagi canggih ok!

    ReplyDelete
  6. oh awak! kita simpan suma barbie2 kita dengn cermat. sebab nak bagi anak abng kita la konon nya nnti. tak pon anak kita. siap ada rumah2 dapur baju persalinan dia semua ok!

    ReplyDelete
  7. wahh!! digimon.. suke2!!
    tp ntah mn i campak bnda alah tu pn x tau..
    +xde geng nk ajak men dh..

    ReplyDelete
  8. haha masa i sekolah rendah dulu boleh kata satu kelas i ada digimon. mcm trend waktu rehat main digimon.

    ReplyDelete
  9. sampai hati ko kata sume orang maen digimon dulu. Aku kecik ati =(

    ReplyDelete
  10. ala ko ayu, aku tahu ko gi sekolah main masak2. aku faham oh

    ReplyDelete
  11. digimon oh digimon... aku siap taruk tali jam lg kat digimon tu biar jd jam tgn.. takut kene rampass kat skolah.. haha

    ReplyDelete
  12. haha aku ikat kat leher oh buat mcm rantai. rh silap, tu tamagoci. digimon aku taruk dlm poket je kot

    ReplyDelete
  13. Siot. digimon aku kne curik..

    ReplyDelete
  14. hey u..
    mcm lelaki yeah..
    main digimon..haha!
    mcm2...

    ReplyDelete
  15. hey budak sekolah i ramai je perempuan main digimon..

    urmm..

    ok..

    dua org termasuk i. lol

    ReplyDelete