Aku Nak Mencarut

1:07 AM



Ok setelah 3 hari aku menahan rasa. Maka hari ini dengan rasminya aku nak mencarut. Ya kawan-kawan, Yan nak mencarut.

Mana aku tak panas hati, da 3 hari 3 malam aku terpaksa kencing dengan perasaan yang cuak. Sangat cuak. Aku bukan lah seorang yang penakut. Tapi kali ni aku rasa setiap kali aku tengah kencing, ada Juon yang memandang aku dari atas, dan bersedia nak merangkak tarik aku masuk alam lain.

Juon yang di maksudkan ini bukan lah Juon MRSM Langkawi aka Faiz. Kalau Juon aka Faiz sekodeng aku da lama hempok dia sengan selipar cantik aku yang berwarna purple ini.

Dan selama 3 malam jugak la aku tak mandi. Yelah masa ada lampu pon bukan nya aku mandi malam pon, tapi at least kalau aku terasa nak mandi, aku boleh mandi kan? Dan malam ni aku terasa nak mandi, tapi tak kan nak suruh Yun teman aku. Kang stim je dia tengok aku mandi. Aku nak mandi sorang-sorang pulak, terasa cuak. Takut-takut ada hantu kat sebelah mintak sabun. Mahu aku berlari bogel keluar tandas nanti.

Dan perasaan aku untuk melabur juga terbantut. Sebab aku selalu nya kalau melabur, mesti nak bawak CLEO ataupon SEVENTEEN ataupon mana-mana novel yang sempat aku capai sebelom berlari-lari ke tandas. Ni dah gelap-gelita, nak bukak paip air pon aku tercapai-capai. Kadang-kadang aku terbayang, tengah aku duk meraba-raba nak bukak paip air, sekali teraba tangan hantu. HAIH! Seram sejuk aku.


Masalah ni sume berlaku kerana tandas aras aku da 3 hari 3 malam takde lampu. Yang lagi bikin panas hati, aras lain ok je lampu ada. Dah la aras aku ni paling mahal,satu bilik RM600! Ha yeh tak payah tekejut, MMU memang cekik darah yer tuan-tuan dan puan-puan. Aku rasa macam satu seksaan nak pergi tandas bila malam-malam. Rasa hati aku berdebar-debar je tiap kali nak terkencing. Oh ini adalah sak! MMU sak!





* Maafkan di atas kekasaran bahasa. Orang yang nak terkencing memang macam ni. Agak stress dan rimas. Ah aku kerimasan!

* Fak! Malam ni aku nak tidur bukak lampu. Aku tak kira. Menyesal aku pergi Google gambar Juon ni. Korang semua sebelom tido cuci kaki, takut termimpi-mimpi kang salahkan aku pulak.


You Might Also Like

18 comments

  1. hahahaha yanto! lawak la awak ni!

    600? wth? mahal giler!!yanto,awak kene gi jumpe administrator mmu la camni..ni dah terlebih sak ni...haha

    ReplyDelete
  2. G la mndi kt aras lain. berkemban kt koridor, br la seksi u. lol.

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan sis..blog ni rawk habis..stuff n cite2 yg mmg best2..dulu sy pun penah lalui cite2 zaman study yg gile2 mcm nih..tp dulu la..study kt MMU mn?cyberjaya ke melaka?cite mencarut atas ni nmpk spoting habis..

    ReplyDelete
  4. Maja: alah ko mana penah tengok citer hantu!

    Dilos: Tu ah dia mahal nak mati kan? dia satu bilik 3 orang n sorang 200. tapi sebab yan n yun adalah sngt pyshco, rumet yang lagi satu lari pindah bilik lain. LOL. so sekarang kami kena bayar lebih.

    Faiz: aku mls ah nak gerak aras lain. terasa mcm penumpang

    Jas: terima kasih. ni belajar kat mmu cyber. ouh btw saya sempat melawat blog kamu. gambar cantik2. tapi tak sempat nak baca sebb baru bgn tido n da lambt nak gi kelas..gagaga..

    ReplyDelete
  5. Beli la lampu tido yan. sbb kdng2 aku pon x suke kalau gelap sngt.

    ReplyDelete
  6. aku tido mmg pasng lampu tido, ada maja bgi

    ReplyDelete
  7. i sokong u yan!! mmu mmg @#$%&*! haha

    ReplyDelete
  8. dan oleh sebab nko amek nanotech nko akan duduk di tempat sak itu lagi lama.haha

    ReplyDelete
  9. time kaseh yer syaza di atas sokongan padu awak
    saya sayang awak muah muah

    ReplyDelete
  10. ala yan pakai la lilin. Macam orang zaman dulu2 tu

    ReplyDelete
  11. aduh mana nak berak sambil pegang lilin. kalo nak mandi pulak mcm mana?

    ReplyDelete
  12. kreatif la skit yan. potong botol coke tu letak la lilin dalam die.~

    ReplyDelete
  13. nazir karen da ada! ouh yeahhh aha aha i like it!

    ReplyDelete
  14. tak tak..maksud aku..

    nazir karen da ada! alhamdullilah bersyukur ke hadrat tuhan mengurniakan rahmat kepadaku
    amin~

    ReplyDelete